Na našich setkáních pracujeme s celou skupinou dětí nebo individuálně.
Procvičujeme barvy nebo geometrické tvary. Učíme se básničky, říkadla, rozvíjíme zrakové a sluchové vnímání. Upevňujeme správné držení tužky a provádíme různá grafomotorická cvičení. Pro děti je velice oblíbená interaktivní tabule, na které už většina z nich dokáže samostatně pracovat.
Chceme, aby škola pro budoucí prvňáky byla již známým prostorem.
Už teď se seznamují s některými dětmi a dospělými. Nezůstávají jen v prostorách jedné třídy, ale prošli si celou školu. Někteří z nich pracovali i v atriu, což se jim moc líbilo. Také se podívali do ředitelny školy, jídelny nebo tělocvičny. Několik předškoláků má v naší škole starší sourozence. Navštívili je ve družině, kde se podívali, co starší bratr zrovna dělá. Zároveň i on se přišel podívat, co jeho mladší předškolák ve vedlejší třídě právě tvoří.
A tak již pátým setkáním, krok za krokem, společně procházíme všechny znalosti a dovednosti, které by měl předškolák zvládnout, aby dobře uspěl nejen u zápisu, ale především v první třídě. Zároveň chceme ocenit práci učitelek mateřských škol a rodičů, kdy i jejich kroky jsou jasně znatelné a na připravenosti děti viditelné.